ساخت سوله به صورت اقساطی

شرکت سپهر سوله برای رفاه اقتصادی مشتریان اقدام به بستن قراداد اسناد اعتباری با برخی بانک ها نموده است. بر طبق این قرارداد مشتری و سپهر سوله با هم در ارتباط مالی قرار نمی گیرند و بانک واسط قرارداد مالی خریدار و فروشنده خواهد بود.ساخت سوله توسط شرکت سپهر سوله به صورت نقدی و اقساطی می باشد. بسیاری از شرکت ها برای خرید و ساخت سوله از سپهر سوله از قرارداد اقساطی بهره برده اند. برای برخوداری از شرایط فروش به صورت اقساطی از شرکت سپهر سوله می توانید با تماس با مشاوران ما از نوع و نحوه قرارداد اقساطی مطلع شوید.

ساخت سوله به صورت اقساطی

با توجه به رکود چرخه اقتصادی کشور و نوسان قیمت ها ممکن است توان خرید سوله نو برای هر کسی فراهم نباشد. این موضوع ممکن است افراد را به سمت خرید سوله های دست دوم سوق دهد. شرکت های مختلفی در سراسر کشور اقدام به فروش و معرفی سوله های دست دوم می کنند. سوله های دست دوم معمولا مقرون به صرفه نمی باشند. چرا که ممکن است تجهیز و تغییر کاربری سوله های دست دوم برای کاربری مورد نظر خریدار بسیار گرانتر از خرید سوله نو شود، از این رو تنها در صورتی خرید سوله های دست دو مناسب و مقرون به صرفه می شود که تغییر کاربری رخ ندهد و تجهیزات نیز زیاد تعویض نشوند همانند کاربری های دام و طیور، گل و گیاه. بهترین راه برای داشتن یک سوله مناسب با تمام امکانات و کاربری مورد نظر کارفرما ساخت سوله نو با شرایط خاص همچون اقساطی یا اعتباری می باشد.

شرکت سپهر سوله به شما این ضمانت را می دهد که خرید سوله نو با برخورداری از شیوه پرداخت به صورت اقساطی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید سوله دست دو می باشد. پس می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت سپهر سوله و مطالعه مفاد اعتبار اسنادی یا با مراجعه حضوری به این شرکت از صحت این امر آگاه شوید.

ساخت سوله به صورت اعتباری

ساخت و فروش سوله های نو به صورت اقساطی با شرایط خاصی انجام می شود که با توجه به وضعیت و خواسته خریدار، شرایط قرارداد ممکن است با شرایط دیگر خریداران متفاوت باشد. شرایط فروش اقساطی سوله را می توانید به صورت مستقیم از مشاورین سپهر سوله جویا شوید. خریداران محترم حتما در زمان استعلام قیمت و تسهیلات دقت کنند که کاربری سوله برای چه موردی است و چه تجهیزاتی را خواهان می باشند، تا نکات مربوط به شرایط اعتباری و استانداردهای سوله به طور کامل و مشخص لحاظ شود.

ساخت سوله و برخورداری از تسهیلات احداث کارخانه و مشاغل تولیدی اعم از صنعتی یا غیر صنعتی، همواره از نظر سرمایه گذاران صنعت مورد توجه قرار دارد. با توجه به اینکه از طراحی، ساخت و نصب سوله تا بازدهی تولید زمان قابل توجهی طول می کشد، اکثر سرمایه گذران و کارآفرینان به دنبال راهی هستند تا بتوانند مقداری از سرمایه اولیه و زمان سپری شده تا سود دهی را جبران کنند. یکی از راه های رسیدن به این اهداف برخورداری از تسهیلات اقساطی و اعتباری می باشد. هر چقدر تجهیزات، مساحت و امکانات تعبیه شده در سوله ها و سالن های تولید بیشتر باشد به طبع هزینه ها نیز افزایش پیدا کرده، از این رو ساخت سوله به صورت اقساطی بهترین انتخاب می باشد.

سپهر سوله را می توان یکی از بهترین سازندگان سوله و سازه های فلزی در استان قزوین برشمرد که شما کارفرمایان عزیز را در امر ساخت و خرید سوله های صنعتی، سبک و سنگین با شرایط ویژه اقساطی همراهی می کند. تمام هدف سپهر سوله در ارائه خدمات اقساطی کمک به چرخه کند اقتصاد و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان نوپایی می باشد که تازه قدم در عرصه کسب و کار و تولید نهاده اند.

روال کار برای دریافت تسهیلات اقساطی در امر ساخت و راه اندازی کارخانه و کسب و کار مشخص و واضح است و در تمام قراردادها به یک نوع است مگر آنکه در مفاد با هم متفاوت باشند. اما در این بین هستند صاحبان امری که اطلاعات غلط یا کافی در اختیار مشتریان قرار نمی دهند و انگیزه کافی به مشاغل نو پا در امر تولید نمی دهند. یکی از نکات مثبت قرارداد کاری با شرکت سپهر سوله برخورداری از توضیحات و مشاوره های رایگان در این امر می باشد که این شرکت را از دیگر همکاران شاغل در این حوزه متمایز کرده است.

ساخت سوله به صورت اعتباری در قزوین

 

ساخت اقساطی سوله دامداری

دامداری یکی از سازه هایی است که به سوله در ابعاد بزرگ نیاز دارد. یکی از موارد مهم در ساخت سوله دامداری طراحی، مقاومت و ارزان بودن آن است. برای ساخت سوله دامداری باید تمام استانداردهای نظام مهندسی و بهداشتی به طور کامل و با دقت هر چه تمام اعمال شوند. از تجهیزات مورد نیاز برای نصب در سوله دامداری می توان به موارد زیر اشاره کرد: تجهیزات روشنایی، تهویه هوا، سیستم های گرمایشی – سرمایشی، فاضلاب و ..

سوله دامداری باید دارای ساختاری مقاوم و ایمن باشد تا در برابر حوادثی همانند زلزله، طوفان، برف و … دام ها را محفوظ نگه دارد. به دلیل بوی متساعد شده از دامداری ها و همچنین بیماری هایی که مشترک بین دام و انسان هستند معمولا دامداری ها خارج از شهر می سازند.

شرکت سپهر سوله در زمینه ساخت سوله های مرغداری و دامداری نیز دارای سابقه می باشد. سپهر سوله تمام تلاش خود را برای ساخت سازه هایی با کاربری دامداری و مرغداری به کار می برد تا مطابق استانداردهای ساخت سازمان نظام مهندسی کشور و وزارت بهداشت سوله های ارزان و مناسبی را تحویل صنعتگران و مشاغلین فعال در حوزه دام و کشاورزی دهد.

برای ساخت سوله دامداری اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید تعداد دام ها می باشد که بر اساس تعداد دام ها فضای سوله مساحت بندی می شود. اطلاعات مورد نیاز در مورد تعداد دام ها و مساحت سوله دامداری را می توانید از سازمان جهاد کشاورزی استعلام کنید. پس برای در اختیار داشتن سوله دامداری باید نکات زیر را در اولویت قرار دهید: خرید زمین خارج از محدوده شهری، هزینه ساخت سوله دامداری، خرید تجهیزات دامداری مورد نیاز، هزینه خرید دام ها و هزینه های جانبی دام ها از جمله خوراک، تجهیزات پزشکی و….

هزینه ای که بابت ساخت دامداری در نظر گرفته می شود بنابر ابعاد دهانه، ارتفاع، طول سوله و روش ساخت سوله مناسب محاسبه می شود. به عنوان مثال در مساحت های بالای ۱۰۰۰ متر سازه های خرپایی گزینه های مناسب هستند.

از این رو یکی از مسایل مهم پیش روی کارفرمایان برای شروع فعالیت در عرصه دامداری، قیمت تمام شده سوله و تمام تجهیزاتی است که در این امر هزینه می شود. در این مورد گاها خرید سوله های دست دوم می توانند گزینه مناسبی باشند به شرطی که سوله های دست دوم قبلا در همین حوزه یعنی دامداری فعالیت داشته باشند و تغییر کاربری در این سوله ها رخ ندهد. گروه صنعتی سپهر سوله شما کارفرمایان عزیز را در این امر همراهی کرده و تا جایی که امکان دارد هزینه ها را کاهش می دهد. شرکت سپهر سوله این کار را همراه با ارائه تسهیلات اقساطی و اعتباری و ارائه مشاوره های رایگان به کارفرمایان عزیز عرضه می دارد. از این رو می توانید با اطمینان خاطر برای فعالیت در عرصه دامداری و کشاورزی برنامه ریزی کنید.

ملاک هایی که در برآورد هزینه ساخت سوله دامداری می توانند مهم باشند عبارتند از:

شرایط جغرافیایی - مکان دامداری - زمان ساخت دامداری - تجهیزات به کار رفته در اجرای سوله

سوله دامداری

خرید سوله صنعتی به صورت اقساطی

از زمانیکه شهرک های صنعتی با هدف یکپارچه‌ سازی واحدهای صنعتی و تجمیع صنایع در یک مکان مشخص و منظم به وجود آمدند، تعداد زیادی سوله صنعتی، خدماتی و صنایع سنگین در متراژهای متغیر و با کاربری‌های متنوع در کنار یکدیگر ساخته شدند. یک سوله صنعتی مناسب می تواند فضای مورد نیاز برای هر نو کسب‌ و کار صنعتی اعم از تولید، انبار، حمل و نقل، پارکینگ، سردخانه و ... را به مرحله بهره برداری برساند.

در اختیار داشتن سوله های صنعتی مستلزم این است که در ابتدا زمین و مجوز تهیه شود. معمولا سوله صنعتی به دو صورت در اختیار صنعتگران قرار می گیرد: سوله صنعتی از نوع کارفرمای حقوقی و سوله صنعتی از نوع کارفرمای حقیقی.

در این بین کارفرمایانی وجود دارند که بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به ساخت و خرید سوله می‌کنند. که این امر کار را به بیراهه می کشاند و باعث گمراه شدن و طولانی شدن روال اجرایی کار می شود که عواملی همچون هزینه های اضافی، خواب سرمایه و یا شاید ضرر در نتیجه کار را بهمراه داشته باشد.

شرکت سپهر سوله با دارا بودن سابقه طولانی در ساخت سوله صنعتی در اکثر شهرک های صنعتی استان قزوین و سطح کشور به شما این اطمینان را می دهد که در این امر شما را همراهی کند و شما را در رسیدن به اهداف زود بازده کمک کند. شرکت سپهر سوله با ارائه مشاوره های رایگان و تسهیلات خرید اقساطی کمک شایانی در امر خرید و ساخت سوله صنعتی، صرفه جویی در هزینه های اضافی و گزاف به شما کارفرمایان عزیز می کند.


خرید سوله سردخانه به صورت اقساطی

سوله های سردخانه ای را می توان به دو نوع دمای زیر صفر درجه و دمای بالای صفر درجه تقسیم بندی کرد. سوله سردخانه زیر صفر درجه را می توان به عنوان سوله سردخانه بالای صفر با تنظیم درجه سردی به بالای صفر استفاده کرد مانند نگهداری انواع میوه ها، اما سوله سردخانه های بالای صفر را نمی توان برای دمای زیر صفر استفاده کرد. نیاز به ساختن سوله های سردخانه امروزه رو به افزایش است هم بابت نگهداری و انبار محصولاتی که حیاتشان وابسته به دما است هم بابت انتقال محصولات غذایی از جمله صادرات مواد غذایی. زمانیکه صحبت از صادرات و واردات محصولات و مواد غذایی پیش می آید اولین نکته داشتن سردخانه های غذایی می باشند.

در حال حاضر نیاز به در اختیار داشتن سوله های سردخانه روز به روز در حال افزایش است. با توسعه و رشد شرکت های تولید مواد غذایی این نیاز به شدت احساس می شود از این رو این چنین شرکت هایی با داشتن سردخانه های شخصی نیاز به سردخانه های اجاره ای نیز در دیگر مناطق و شهرها پیدا می کنند. تمام مطالب گفته شده هم در مورد سوله های سردخانه ای زیر صفر هم در مورد سوله های سردخانه ای بالای صفر مصداق دارد.

از تمام گونه های سوله نمی توان در ساخت سوله های سردخانه استفاده کرد مثلا از سوله های یو بی ام به دلیل موارد بهداشتی و مواد مصرفی که در عایق های آن استفاده می شود، نمی توان استفاده کرد.

سوله های تیرورقی به دلیل داشتن ستون های میانی و میزان فولاد مصرفی زیاد گران می باشند پس این گونه سوله ها گزینه های مناسبی برای سوله سردخانه نیستند. از آن طرف سوله های سردخانه ای که با روش خرپایی ساخته می شوند، بهترین گزینه برای ساخت سوله سردخانه می باشند، چرا که محدودیتی در ابعاد دهانه های بزرگ ندارند و به دلیل ساختار این نوع سازه ها، مصرف فولاد کم می باشد که این مزایا ساخت را از نظر هزینه ای مقرون به صرفه می سازد.

برای خرید و ساخت سوله سردخانه باید به موارد زیر توجه خاصی داشت تا برآورد قیمت به کمترین و بهترین نحو محاسبه شود: مساحت و فضای درخواستی بدون ستون میانی برای سوله سردخانه – ابعاد دهانه و ارتفاع سوله سردخانه

به این صورت که هر چقدر که ابعاد دهانه سوله عریض تر باشد وزن سازه افزایش پیدا می کند، زمانیکه وزن سازه افزایش پیدا کند به طبع قیمت سازه نیز بالاتر می رود اما قیمت تمام شده دیوارها و فنداسیون کاهش پیدا می کند. شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی تاثیر مستقیمی بر داشتن سوله های سردخانه برای نگهداری انواع مواد غذایی، نگهداری انبوه میوه و دیگر اقلامی که نیازمند دما هستند، دارند.

شرکت سپهر سوله با دارا بودن تیمی متخصص در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع سوله با کاربری های مختلف آمادگی خود را جهت عقد قرارداد در ساخت انواع سوله های سردخانه ای اعلام می دارد. با توجه به تجهیزات تعبیه شده در سردخانه ها ممکن است هزینه ساخت و در اختیار داشتن چنین سوله هایی با این کاربری پر هزینه باشد از این رو شرکت سپهر سوله با اندیشیدن تسهیلاتی همچون شرایط خرید به صورت اقساطی شما کارفرمایان عزیز را در این راه همراهی می کند.

سوله سردخانه

ساخت سوله ورزشی به صورت اقساطی

سوله های ورزشی – تفریحی، سوله هایی با دهانه و فضای بزرگ هستند که ستون میانی ندارند. این گونه سوله ها باید از معماری و زیبایی خاصی برخوردار باشند. سوله های ورزشی باید دارای سیستم تهویه هوا باشند. در این سوله ها به این علت که محل تجمع و فعالیت های بدنی مختلف است باید مقاومت لازم در کف سوله در نظر گرفته شود. از این رو باید از بهترین متریال و مصالح در ساخت این نوع سوله ها استفاده شود. نوع ورزش و فعالیت انجام شده در انتخاب و ابعاد چنین سوله هایی تاثیرگذار است.

اگر قصد ساخت و خرید سوله ورزشی دارید باید بدانید که سالن های سوله ورزشی به دلیل نداشتن ستون میانی و ابعاد بزرگ سالن هزینه بالایی را در بر گیرد، از این رو برای افرادی که در شروع کار هستند یا توان پرداخت کلی هزینه ها را به صورت یکجا ندارند پیشنهاد می کنیم از تسهیلات اقساطی که شرکت سپهر سوله برای عقد قراردادهای خود اندیشیده است بهره مند شوید. برای استعلام هزینه ساخت سوله ورزشی می توانید به همکاران ما تماس حاصل نمایید، توضیحات لازم را بفرمایید تا برای شما پیش فاکتور دقیق ارسال گردد.

سوله ورزشی

خرید سوله پرورش قارچ به صورت اقساطی

پرورش قارچ یکی از کسب و کارهای جدید در حوزه کشاورزی است که هر کسی با توجه به برنامه حجم تولید و هزینه ای که در اختیار دارد می تواند در این زمینه مشغول به فعالیت شود. یکی از مهمترین نکات برای در اختیار داشتن سوله های پرورش قارچ سالن هایی با استانداردهای محیطی پرورش این نوع تولیدات می باشد. سوله هایی که برای پرورش قارچ در نظر گرفته می شود باید از سوله های دامداری و مرغداری و در کل مکان هایی که امکان پخش آلودگی در آنها زیاد است دور باشند. سازمان جهاد کشاورزی طبق ضوابط و مقررات هر شهر و منطقه ای، مجوز، پروانه و متراژ و ابعاد خاص همان شهر و منطقه را در اختیار پرورش دهنده قرار می دهد.

سالن پرورش قارچ، از اصلی ترین و مهمترین مکان های تولید قارچ می باشد که باید توجه خاصی در ساخت و تجهیز این معیار داشت. بهتر است مکانی که برای پرورش قارچ در نظر گرفته می شود قبلا مورد کاربری پرورش قارچ قرار نگرفته باشد. چرا که ممکن است از تولیدات قبل بیماری و آلودگی در سالن به جا مانده باشد که موجب آسیب و تخریب تولیدات جدید شود. اگر چنانچه راهی جز استفاده مجدد از سالن قبلی نباشد حتما باید سالن ضد عفونی شود تا تولیدان جدید از بین نروند.

سوله پرورش قارچ

در ساخت سوله های پرورش قارچ باید از مصالح و متریالی استفاده شود که در مقابل ضد عفونی کردن، رطوبت و نم مقاوم باشند. بنابراین بهتر است جنس کف و دیواره ها از جنس سیمان آب باشد که رطوبت را به خود جذب کند. سقف این نوع سوله ها باید محکم ساخته شوند تا توان تحمل بارهای کیسه ای آویزان برای پرورش قارچ را داشته باشند. علاوه بر پوشش و استحکام کف و سقف، باید تهویه هوای سالن نیز مد نظر قرار گیرد. به‌منظور راندمان بالا و کیفیت مطلوب قارچ تولیدی، تهویه مناسب محل پرورش قارچ اهمیت زیادی دارد. علاوه بر تهویه هوای سالن، دمای سالن نیز نقش مستقیمی در پرورش قارچ دارد چرا که تغییر کوچکی در دمای سالن موجب آسیب به تولید قارچ می شود.

محل قرار گیری درب و پنجره ها نیز در سالن های تولید قارچ باید در اولویت قرار داشته باشند. قارچ‌هاهمیشه در محیطی تاریک با کمترین میزان نور طبیعی رشد می‌کنند. از این رو به ‌جز دو درب ورودی و خروجی سالن به درب دیگری نیاز نداریم. در پرورش قارچ علاوه بر سالن و سوله پرورش قارچ به سالن های دیگری برای کمپوست سازی، پاستوریزاسیون، بسته‌بندی، انبارداری، کارگری و اداری نیاز است.

با این اوصاف علاوه بر ساخت سوله پرورش قارچ باید به فکر ساختن دیگر سالن های پرورش قارچ نیز بود. برای این امر می توانید با متخصصان متبحر گروه سپهر سوله مشورت کنید تا بهترین برآورد هزینه و مقرون به صرفه ترین قیمت را در امر ساخت سوله پرورش قارچ داشته باشید و بتوانید به تولید انبوه و سود دهی در این زمینه کسب و کار دست یابید.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.